به گزارش روابط عمومی اتحادیه طلا و جواهر تهران؛ علی جمادی معاون دادستان کل کشور در امر مبارزه با قاچاق و جرایم سازمان یافته در نشستی با هیات مدیره اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سکه تهران صنف طلا و جواهر را دارای پتانسیل بالایی دانست و افزود: شکی نیست که صنف طلا و جواهر نقش محوری در اقتصاد کشو

به گزارش روابط عمومی اتحادیه طلا و جواهر تهران؛ علی جمادی معاون دادستان کل کشور در امر مبارزه با قاچاق و جرایم سازمان یافته در نشستی با هیات مدیره اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سکه تهران صنف طلا و جواهر را دارای پتانسیل بالایی دانست و افزود: شکی نیست که صنف طلا و جواهر نقش محوری در اقتصاد کشور دارد.

وی با اشاره به توجه به بحث تولید و اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: در صنف طلا و جواهر هم در صادرات و هم در واردات باید دقت شود که خوب عمل گردد تا سایر حوزه های این صنف حمایت شده و متضرر نگردد.

معاون دادستان کل کشور در این دیدار با بیان این که این صنف نقش مهمی در اشتغال و اقتصاد ایفا می کند گفت: بسیاری از مسایل اقتصادی به مسایل بین المللی و یا حتی عنصر خارجی مرتبط می گردد که در این بین باید از هزینه های بیشتر برای تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی جلوگیری گردد.

در این نشست نادر بذرافشان رئیس اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سکه تهران ضمن تشریح جایگاه صنف و صنعت طلا و جواهر در اقتصاد کشور گفت: صنف و صنعت طلا و جواهر نقش مهمی در اشتغالزایی و درآمدزایی برای کشور دارد و دراین میان حمایت از این صنف و رفع مشکلات آن بسیار مهم است.

وی با اشاره به فعالیت های کمیسیون های حل اختلاف، شکایات و بررسی عیار مصنوعات طلا در این اتحادیه از ضرورت تشکیل شعبه اختصاصی طلا و جواهر برای مراجعات این حوزه در دادسرا سخن گفت .

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران نیز ضمن بیان برخی از مشکلات این صنف تاکید کرد: متاسفانه طی ماههای اخیر مسدودی حساب های بانکی برخی از همکاران ما موجب مشکلات متعددی برای صنف طلا و جواهر از جمله عدم امکان مبادلات، نوسان قیمتی و ضررمالی برای اعضای صنفی گردیده که با مساعدت و پیگیری نهادهای مربوطه این معضل صنفی باید مرتفع گردد.

بذرافشان در این جلسه ضمن بیان آمادگی این صنف برای پیشبرد اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی در حمایت از تولید، بر همکاری و تعامل با نهادهای ذیربط در این زمینه تاکید کرد.

 

انتهای پیام