گزارش اقتصادنیوز از بازارهای جهانی؛ بازگشت احساسات گزارش اقتصادنیوز از بازارهای جهانی؛ بازگشت احساسات صعودی میان سرمایه‌گذاران طلا کدخبر: ۵۸۴۹۴۳ ۱۴۰۲/۰۴/۱۸ - ۰۲:۰۰ اقتصادنیوز: تازه‌ترین نظرسنجی هفتگی کیتکو نیوز حاکی از نگاه مثبت تحلیل گران به بازار طلا در هفته‌های آتی است.

به گزارش اقتصادنیوز ، روند در بازار طلا به آرامی در حال ورود به مسیر صعودی است. با این حال، برخی از تحلیلگران هشدار می دهند که هنوز توان کافی برای عبور قیمت طلا از سطوح مقاومت بحرانی وجود ندارد.

تازه‌ترین نظرسنجی هفتگی کیتکو نیوز حاکی از نگاه مثبت تحلیل گران به بازار طلا در هفته‌های آتی است، در حالی که سرمایه گذاران خرده فروشی مین استریت مانند تحلیل‌گران به این روند خوش بین نیستند. در دو هفته پیش اکثر تحلیل گران و بسیاری از سرمایه‌گذران خرد، امید چندانی به بازار طلا نداشتند.

چشم انداز بهبود یافته همچنین در شرایطی است که بازدهی قیمت طلا شاهد افزایشی اندک و به سه هفته بازدهی منفی پایان داد. 

این هفته، 19 تحلیلگر وال استریت در نظرسنجی Kitco News Gold شرکت کردند. در میان شرکت کنندگان، ده تحلیلگر  معادل53 درصد نسبت به طلا در کوتاه مدت خوش‌بین، پنج تحلیلگر، معادل 26 درصد، بدبین و چهار تحلیلگر، معادل 21 درصد، این روند را کم‌نوسان ارزیابی کرده‌اند.

این در حالی است که در نظرسنجی آنلاین 483  نفر شرکت کرده‌اند. از این تعداد، 182 نفر معادل 38 درصد به دنبال افزایش قیمت طلا در هفته بودند. 181 نفر معادل37 درصد دیگر گفتند که کمتر خواهد بود، در حالی که 117 شرکت کننده یا 24 درصد در کوتاه مدت این روند را کم‌نوسان ارزیابی کردند.

همچنین بخوانید تلاش بیت‌کوین برای صعود ریزش بازدهی طلا در چهارمین هفته متوالی! روز آرام بازار؛ ثبات بیت‌کوین و نوسان طلا نزدیکی‌های کف 3 ماهه اخیر طلا در جا زد/ ترجیح سرمایه‌گذاران چیست؟ دلار طلا بیت کوین کپی لینک کوتاه کپی شد منبع: اقتصادنیوز var newsMasterIdForRate = "1224682"; ۱ این مطلب برایتان مفید است؟